Mit biztosít számunkra a székhelyszolgáltató iroda?

Mit biztosít számunkra a székhelyszolgáltató iroda?

A székhelyszolgáltatás egy kényelmi szolgáltatás céggel rendelkező kisvállalkozók számára, melyet már akár a cégalapítás pillanatában is meg lehet kötni. Azok, akik nem szeretnék saját otthonukba bejelenteni a székhelyüket és akik nem rendelkeznek saját irodával, azoknak kézenfekvő és javasolt megoldás lehet a székhelyszolgáltatás.

Amikor a székhelyszolgáltatást megkötjük a szolgáltató cég átvállalja a cégtábla térítésmentes elkészítését és kihelyezését. Ez lesz a cégünk hivatalos székhelycíme, így hozzájuk jön majd minden postai küldemény, levelek, egyéb küldemények, mindennemű üzenetek átvétele itt történik majd. Ezeknek tartalmáról, érkezéséről a szolgáltató cég tájékoztatja a ügyfelét.

A székhelyszolgáltatás lényege, hogy a levélkezelést is vállalják, azaz tárolják azokat és megmutatják őket ellenőrzéskor a NAV-nak is. Igényelhető ezen felül Elektronikus Dokumentáció-Tárolási és Továbbítási rendszer (EDTT) üzemeltetése, melynek lényege, hogy a reklámlevelek kivételével minden levél, üzenet, illetve az ezekkel kapcsolatos iratok egy elektronikus aktába rögzítésre kerülnek, így nincs tévedés, nincs elveszett információ.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.